3 Aralık 2014 Çarşamba

Gelin Çiçeği


Yaklaşık bir ay önce çok keyif alarak yaptığım bir işi sizinle paylaşmakta bir hayli geciktim. Geçtiğimiz ay evlenen bir arkadaşımın gelin buketini hazırlama görevi bana verildi. Bunu duyar duymaz heyecan yaparak hemen araştırmalara başladım. 


İlk olarak hangi tonlarda ve nasıl bir çiçek istiyordu. Bu konuları netleştirdiğimizde ben kendi çapımda küçük bir arayışa başladım ve kullanabileceğimiz çiçekleri bulmak için mağazaları gezmeye başladım. Gelin adayımızın çiçekçilerin ana vatanını keşfetmesi üzerine kendi beğendiği çiçekleri ve benim istediğim malzemeleri aldı ve bana getirdi. 


Resim yazısı ekle

Malzemeleri almayla kolları sıvayıp işe koyulmam bir oldu. Çeşitli aranjmanlar yaparak sevgili arkadaşımla paylaştım ve birlikte karar verdiğimiz son halini hazırladık. Ortaya çok şık ve sevimli bir gelin buketi çıktı. 



Sevdiğim birinin bu mutlu gününde benden de bir parça bulunması beni çok mutlu etti. 


Hep mutlu olun Neslihan ve Oğuz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder