30 Aralık 2014 Salı

Kitap Ayracı



Çocukluğumdan beri kitapları çok severim. Hiç bilmediğin hayatların kahramanı olmak, başka hayatları yaşamak sadece kitaplarla mumkundu benim için. Eeee kitap böyle kıymetli olunca kaldığın sayfanın köşesini kıvırmak hiç bana göre olmadı. Kitap ayracı olarak kullanmak için hep ilginç fikirlerim oldu. Malum son dönemde keçeye sarınca kitap ayracı yapmadan olmaz dedim ve aklıma geldikçe farklı tasarımlar yapmaya çalıştım.





Kullandığım malzemelere gelince bildiğiniz ve önceki yazılarımda bahsettiğim araç gereçler. Önceki yazıları okumamış olanlar için bilumum keçeler, yün ipler, kurdeleler, kumaş parçaları, cetvel ve soğuk silikon. 

Aslında yaptığım ayraçların tasarımlarını da sizinle paylaşmak isterdim ancak ben önceden hazırladığım bir kalıp üzerinden çalışmıyorum o an hazırlarken keçe üzerine kendim çizip oluşturuyorum. O nedenle ne yazık ki kalıpları sizinle paylaşamıyorum. Ancak kendiniz yapmak istediğinizde ve zorlandığınız bir konu olduğunda sormanız yeterli severek yardımcı olabilirim. 


O zaman 2015'e bir kala dileğimiz "yaşayacak nice güzel günlerimizin, keyifle kitap okuyabileceğiniz vakitlerimizin olması" olsun.






9 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ve emek dolu.
    Ellerinize sağlık.
    Bloğuma da beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Bende ayraç yaptığımdan hepsinin keyifle ve emekle yapıldığını biliyorum. Benimde bir kaç çalışmam var. Bakmak isteyenleri bloğuma beklerim. www.ayseninayraclari.com

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık. Keçe ile kumaşı ipi boncuğu kombine etmeniz harika bir fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkur ederim ilim ilmek... boyle yorumlar geldikce mutlu oluyorum😊

      Sil
  4. Cok güzel olmuş bayildimmmm

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende sipariş vermek istiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yeşim Hanım,

      Kusura bakmayın yoğunluktan mesajınızı şimdi gördüm. Size nasıl yardımcı olabilirim? Eğer geç kaldıysam bile mailinize yazarsanız en azından gönlünüzü almak için sizin için küçük bir şey yapmak isterim.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil