19 Ekim 2014 Pazar

Giymediğim Kıyafetleri Ne Yapsam?

Aslında bugün siz bambaşka bir konuda yazmayı planlıyordum. Ancak benim için çok değerli olan bir konuda gencecik insanların gerçekleştirdiği bir sosyal sorumluluk projesini sizinle paylaşmanın çok daha önemli olduğuna karar verdim.

Hepimiz mevsim geçişlerinde kışlık ve yazlıkları ayırırken bir gardırop temizliği yaparız. Benim ve çevremdeki çoğu kişinin en önemli soruları "Giymediğim bu giysileri ne yapacağım? İhtiyaç sahiplerine nasıl ulaşacağım? Gerçekten ihtiyaçları var mı nasıl bileceğim?" oluyor. İşte tam da bu sorulara çözüm sunan bir proje "Yeni Bir Sayfa". Gencecik üç kişinin kuruculuğunda gerçekleştirilen ve sürecin İnternet sitesi üzerinden adım adım paylaşıldığı bir çalışma. Sizin bağışladığınız kıyafetleri ayırıyorlar, paketliyorlar ve en temiz ve güzel haliyle ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyorlar. En önemlisi de bunu hiç bir beklentileri olmadan, sadece içinde yaşadıkları topluma yardımcı olmak, katkı sağlamak için yapıyorlar.  http://yenibirumut.org/  linkine tıklayarak proje ile ilgili tüm ayrıntıları bulabilir ve ne kadar titizlikle çalıştıklarını kendi gözlerinizle görebilirsiniz.



Bireyselliğin ve bencilliğin giderek arttığı günümüzde insanları paylaşmaya teşvik eden bu tarz projelerin çok değerli olduğunu düşünüyorum. Tam da bu nedenle bu tarz çalışmaların yayılmasında hepimize sorumluluk düştüğünü düşünüyorum. Siz de sosyal paylaşım ağlarında paylaşarak daha çok kişiye ulaşmalarına yardım edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder