23 Nisan 2014 Çarşamba

Nedimelerinizi Özel Hissettirin 2


Nedimeler ile ilgili bir önceki yazımda nedimelerinizi özel hissettirmek ve kendi düğününüze ve düğün fotoğraflarınıza renk katmak için kullanabileceğiniz minik el çiçeklerinden ve duvaklardan bahsetmiştim. 


Bu yazımda ise “Benim o kadar fazla ayrıntıyla uğraşacak vaktim yok. Üstelik arkadaşlarımın bu tarz şeyleri takmaktan hoşlanacaklarını sanmıyorum. Bana daha basit bir şey lazım” diyenler için hazırladım nedime bilekliklerini anlatmak istiyorum.




Nedime bileklikleri için gerekli olan malzemeler; istediğiniz renklerde minik çiçekler, kurdele (şeffaf olanlar daha şık duruyor) isteğe bağlı olarak dantel, soğuk silikon ve çiceklerin sağlam durmasını sağlamak için küçük bir parça keçe ya da benzeri sert bir kumaş.



İlk olarak dantelinizin tam ortasına gelecek altta kalacak biçimde keçe ya da kumaşınızı yapıştırıyorsunuz. Daha sonra tam dibinden kesilmiş çiçekleri kendi göz zevkinize göre düzenleyip yapıştırıyorsunuz ve kurumaya bırakıyorsunuz. Kuruduğunda dantelinizi şeffaf kurdelenin üzerine yapıştırıyorsunuz. Ancak bileğinize bağladığınızda kurdelelerin sarkacağı uzunluğu bırakmayı unutmayın.






Şimdi sadece yapmanız gereken arkadaş sayınız kadar bileklik için bu işlemleri tekrar etmek. Hayatınızın en özel ve en güzel günü olması dileğiyle :)





3 yorum:

  1. Çok şık bir tasarım olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. İlk yorumum sizden geldi çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok sık bir tasarım olmuş dantelle kumaşı birbirine silikonla mı yapıştırdınız öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil