16 Mart 2014 Pazar

Nedimelerinizi Özel Hissettirin

Hazır düğün sezonu da yaklaşıyorken, evlenecek olan, düğün hazırlığı içerisindeki kadınlar için bir kaç tüyo yazmak istedim. Düğün öncesi yaşanan heyecanın nasıl bir şey olduğunu daha yakın zamanda yaşamış birisi olarak çok iyi biliyorum. Her şeyin en mükemmeli olsun ve herkes için güzel, eğlenceli olsun diye içinin içini yemesi. Ben her şeyi kendi yapma telaşı içinde olan gelinlerden birisi olarak, bekarlığa veda duvaklarına, nedime aksesuarlarına, kendi gelin duvağıma varıncaya kadar her şeyi kendim yapmaya çalıştım. Ama bugün size sadece nedimeler için olan aksesuarları anlatacağım.

Ben, benim için çok önemli olan düğün günümün, onlar için de özel olmasını istediğim nedimelerim için iki küçük detay hazırladım. Çevremdeki çoğu arkadaşımın, nedimeler için bilekte çiçek olayını benimsemiş olmalarına rağmen ben durumu biraz daha farklılaştırmak istedim.

 Nedimeler için de küçük buketler hazırlamaya karar verdim ve gerekli aksesuarları almak için Eminönü’nün yolunu tuttum. Çok pahalı çiçeklerin yanı sıra uygun fiyata da bulabileceğiniz gayet hoş çiçekler var. Ben onlardan iki renk tercih ettim. Ve aldığım buketin tamamlayıcısı detaylara geldi sıra. Önce kullanmak istediğim kurdele renginde karar kıldı ve daha sonra çiçeğe farklı bir detay vermesi için file şeritlerden bularak onlardan da aldım ve gerisi benim el becerime ve göz zevkime kaldı. Ortaya bu hoş buketler çıktı.



Buketleri tamamladıktan sonra asıl detaya geldi sıra. Nedimelerin saçlarına takacakları minik duvaklara. Bunun için, önce hazır bir şeyler satın almaya karar verdim. Ancak hem baktıklarımın tam içime sinmemiş olması, hem de istediğim şekilde olanların yüksek fiyatı beni yine kendi yeteneğimle baş başa bıraktı. Kolları sıvayıp duvakta kullanabileceğim çiçekleri aramaya geldi sıra. Eminönü'nün iç kısımlarında minik bir handa bulduğum aksesuar dükkanı beni bu dertten kurtardı. Daha sonra bu minik duvakları tamamlamakta kullanacağım tülü aramaya geldi sıra. Onda da file detaylı olanda karar kıldım ve ortaya bu görüntüler çıktı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder