26 Şubat 2014 Çarşamba

Dersimiz Keçe


Eminönü'nde gezintiye çıkmak benim için başka diyarlara yolculuk gibidir. O dar sokaklardaki dükkanların her birini tek tek incelerken resmen kendimden geçerim. Gün sonunda eve döndüğümde ise yine kendimi kaybedip birbirinden alakasız bir sürü şey aldığımı ve kendime ayırdığım bütçenin çok üstüne çıktığımı fark ederim. Yine böyle bir Eminönü gezisinde bir dükkanın önünde duran rengarenk keçeleri görünce kendimden geçtim ve her zamanki “ben bunlarla bir şey yaparım ki” cümlemi kendime tekrar ederek bulabildiğim tüm renklerini alarak eve döndüm.

Keçe ile çalışırken eğer dikerek çalışmayı düşünmüyorsanız ihtiyacınız olan malzemeler makas, soğuk silikon ve rengarenk keçeler. Tabi çizim yeteneğini de unutmamak lazım.



Bloğumun isminden de anlayacağınız gibi bir baykuş meraklısı olarak yapılacaklar listemin başına hemen baykuş ekledim. Ama ilk olarak bir deneme çalışması yapmaya karar verdim ve baykuştan bir nebze daha kolay olan cupcake’i yapmaya karar verdim. Yakında doğum günü olan bir arkadaş için el emeği küçük bir hediye hazırlamak için kolları sıvadım. Ve böylece ortaya gördüğünüz cupcake çıktı ancak üzerine dikmek için şeker gibi olan minik renkli boncuklardan alacak fırsatım hiç olmadı.



Cupcake’i başarı ile tamamladıktan sonra hemen baykuş görselleri araştırmaya başladım. Beğendiğim görseller üzerinde minik değişiklikler yaparak kendi baykuşumu oluşturdum.


Sonraki hafta sıra baykuş çeşitliliğini arttırmaktaydı. İlk olarak internette görsellerini gördüğüm gözlüklü bir baykuş yapmaya karar verdim. Gözlüklü baykuşun sevimliliğinin verdiği mutlulukla farklı renklerle baykuşlar yapmaya başladım.




Gözlüklü baykuşa karşı olan ilgim azalmaya başlayınca hemen baykuş kadar bağımlı olduğum şapkalar ile ilgili bir şeyler yapmaya karar verdim ve ortaya bu şapkalı baykuş çıktı.





Ben bu keçe baykuşları anahtarlık, kolye ve aksesuar olarak tasarladım. Siz de nasıl kullanmak isterseniz boyutlarını ona göre ayarlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder